Cytuj:
Szkoda kombinacji ,jak odkryją zapłacisz jak za zboże ,a za granicą się nie pozbierasz jak dowalą.poza tym masz dwa sygnały prędkości od razu będzie ci wychodzić konflikt ruchu,
Tak wiem, kiedyś w premiumce tez miałem niezależny drugi sygnał, ale impulsator oryginalny klejący się i jak podjeżdżałem powolutku na 2 biegu, to tacho stało i bez błędów było. Dopiero gdy przyspiespieszyłem, to obcięcie obrotów, masa błedow, szkrzynii, impulsatora, abs. Wyłączenie tego kosztuje 500zł. Jedynie chodzi mi o to, czy ITD przywiązują uwagę do impulsatora, jeśli nie mają podejrzeń co do "teleportacji"? Dodam, że impulsator planuję dać do przeróbki, więc obudowa bedzie taka sama jak i plomba i planuje tego uzywac tylko do podjezdzania pod rampe. Pytam, bo nigdy nie miałem jeszcze kontroli.