Autor
Wiadomość
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 10 lip 2009, 19:23
Posty: 137
GG: 0
Samochód: man f2000
Lokalizacja: Tomaszów Mazowiecki

Na youtube znalazłem kiedyś filmik polskiego kierowcy z trasy do Maroka. A kiedyś zabrałęm kierowcę na stopa był z Węgrowa i mówił że jego firma też była w Maroku

_________________
Jakub


Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 23 gru 2012, 23:01
Posty: 22

http://wojtex.net.pl/
Strona firmy z Białegostoku jeżdżąca do Maroko. W galerii można znaleźć ciekawe rejony.


Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 23 wrz 2012, 21:12
Posty: 196
Samochód: R410
Lokalizacja: Radom/Przysucha

Piotrek,to dokładnie ta firma którą miałem na myśli.

_________________
Nie spać, zwiedzać zapier......


Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 23 lip 2008, 9:52
Posty: 1626
GG: 1
Samochód: osobowy

Cytuj:
Na youtube znalazłem kiedyś filmik polskiego kierowcy z trasy do Maroka. A kiedyś zabrałęm kierowcę na stopa był z Węgrowa i mówił że jego firma też była w Maroku
Ja też coś znalazłem już dawno temu.. Może to ten sam film? http://www.youtube.com/watch?v=bLpwDYrXfl8

_________________
http://www.youtube.com/watch?v=hpiIWMWWVco


Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 13 sie 2008, 18:18
Posty: 220
GG: 6002013
Samochód: z chłodnią
Lokalizacja: Łódź

Niemiecka firma Sahara expres. Plandeki na afryke ciagaja.


Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 21 gru 2005, 16:35
Posty: 829
Samochód: Ciężarowy
Lokalizacja: Wronki

Aktualnie mam zapytanie na transport bydła do Libii.


Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 02 lis 2010, 18:26
Posty: 1921
Samochód: Żółtek
Lokalizacja: Warszawa/Żychlin

Cytuj:
Aktualnie mam zapytanie na transport bydła do Libii.
Pytanie nie na miejscu, ale ile plus minus można liczyć za taki fracht?


Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 21 gru 2005, 16:35
Posty: 829
Samochód: Ciężarowy
Lokalizacja: Wronki

Cytuj:
Cytuj:
Aktualnie mam zapytanie na transport bydła do Libii.
Pytanie nie na miejscu, ale ile plus minus można liczyć za taki fracht?
Szczerze to sam jeszcze nie wiem jak się za to zabrać by to odpowiednio policzyć, ale raczej sobie to odpuszczę bo zbyt duży ryzyko.


Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 08 sty 2006, 21:14
Posty: 99
Samochód: Renault Magnum 460 DXI E5
Lokalizacja: Poznań

Cytuj:
Cytuj:
Hefter ponoć ciągnął trasy Maroko - daleka Rosja.
Co do Rynartu do do UZ, KZ, KGZ dochodzi również Iran/Irak. Podobne trasy jak Rynart robi Betz i Kreiss.
Jest jeszcze firma z Austrii - Schwaiger -> http://www.roroschwaiger.at/ co jeździ na "czarny ląd".
Po co to pisać jak się nie ma pojęcia. Może i kiedyś, w co wątpie był tam Rynart, ale obecnie na pewno nie jeżdżą. Kreiss ma bardzo sporadyczne kursy na KZ, już bardziej daleko Rosja, Novosybirsk, Jekaterynburg. Betz bardziej obrabia Turcję, bo niestety ale coraz mniej obcych firm(mam na myśl Polskie i Zachodnie) jeżdżą w te kierunki z powodu stawek i rozrostu taboru krajów Unii Celnej.
Szkoda, że ta genialna zasada o milczeniu w sprawach, o których nie ma się pojęcia ma się odnosić tylko do innych, tym bardziej że Michał M. w niczym się nie pomylił.

Rynart od samego początku lat 90. docierał bardzo daleko na Wschód i jak ktoś to podważa, to sam wystawia świadectwo sobie. Kazachstan był ich głównym miejscem docelowym i na chłodnie nawet mieli robotę powrotną z tego kraju na Zachód, ale jeździli też do Turkmenistanu, Uzbekistanu, a nawet do Tadżykistanu, chociaż w tym państwie toczyła się w latach 90. wojna domowa. Nie były to przejazdy incydentalne, tylko zasadnicza działalność firmy. Na krótko zniknęli ze Wschodu, ale szybko powrócili. Od samego początku boomu naftowego w Kazachstanie wozili zaopatrzenie na pole naftowe Tengiz i były to ładunki, do których dostępu nie mieli „zwykli” przewoźnicy. Teraz jeżdżą przede wszystkim z dostawami do Afganistanu w tranzycie przez KZ, UZ. Droga ta nabrała dla NATO kluczowego znaczenia od czasu zablokowania szlaku tranzytowego z portu w Karaczi przez Paksiatn. Podobnie, tak jak już napisał Michał, do Afgana jeżdżą Kreiss i Betz, bo Amerykanie w porcie w Rydze przeładowują swoje towary przeznaczone dla stacjonujących tam wojsk.

Pozdrawiam.


Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 16 lis 2008, 16:00
Posty: 448

Paweł jak zwykle rozwinął temat bardzo szczegółowo. :wink:
Dodam jeszcze, że kolega JoHn niech poprzegląda najpierw internet bo można wiele ciekawych zdjęć znaleźć z tras firm, które wymieniłem. Nie wspominam o stronie np. Rynartu gdzie jasno jest napisane gdzie jeżdżą, galeria też całkiem ciekawa.

_________________
MM Models - Modele w skali 1/87


Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 28 paź 2006, 19:44
Posty: 1279
GG: 0
Lokalizacja: BL DK61

Panowie, ja nigdzie nie napisałem, że nie jezdzili tylko, że nie jeżdżą obecnie. Miło by było czytać ze zrozumieniem. Sam szef spedycji Rynart powiedział mi, że obecnie robią tylko KZ,UZ i Mongolię w śladowych ilościach. A jeżeli wjazd na granicę UZ/KZ(kierowca Kreiss`a, który rzeczywiście jezdził pokazał mi paszport z pieczątką i poinformował mnie o tym) to chyba na wyrost mówimy o trasach.


Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 16 lis 2008, 16:00
Posty: 448

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Amazon [Bot] i 11 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do: