Komplet, naczepa i kuń to jest pi razy drzwi 300kg mniej
Udowodnione naukowo, bo paru znajomych pozmieniało (urok wywrotek i maxymalnego ładunku)
Ze spalania nie uciekniesz, może pare kropelek na 100 km
_________________ STRALIS
Jeździłem, ja też jeździłem dla Jeronimo, ale Martins lepij płacił i poszedłem tam, to już dawno było, zanim Rohling kupił Suusa.
W zeszłym tygodniu sprzedałem swoje alusy na złom sztuka ważyła 25kg. Z praktyki powiem Ci ze jeżdziłem na nich dwa lata. Fakt trochę lżejsze niż stalowe. To plus. A teraz minusy szerszy rozstaw kół o jakieś 5cm, tragedia w koleinach, nakrętki z tuleją na przód 25 zł szt na tył 45zł szt. przy każdej wymianie opon problem z odkręceniem zawsze dwie lub trzy nakrętki szły na złom. Dodam że były smarowane piasty i tuleje od śrub smarem miedziowanym a problem i tak był. Alu poszły na złom jeżdże na stalówkach. POzdr
A co ma 100 kilo do spalania? Jeśli by miało, to Bajzel o same lampki miał by przepał .
No, a my szukamy przyczyn czemu MAN tak dużo pali
Myślisz, że lampki mogą mieć też wpływ na pomniejsze awarie, czy to raczej wina przebiegu?
_________________ Przyłożenie zewnętrznego silnego magnesu do czujnika ruchu (impulsatora) zamontowanego przy skrzyni biegów skutkuje wyrównaniem pola elektromagnetycznego w cewce nadajnika, a w rezultacie prowadzi do tego, że tachograf otrzymuje sygnał odpowiedni dla pojazdu nieruchomego.
Ja bym stawiał na za duże opory alternatora, z tytułu dużej ilości dodatkowego oświetlenia
Łysy zakładaj ledy, mniej prądu biorą, TGA zejdzie spokojnie do 28L, albo jakąś przekładnie planetarną na altek, żeby miał lżej
_________________ STRALIS
Jeździłem, ja też jeździłem dla Jeronimo, ale Martins lepij płacił i poszedłem tam, to już dawno było, zanim Rohling kupił Suusa.
Jeśli alusy to tylko firmy ALCOA i najlepiej z małymi otworami żeby zwykłymi nakrętkami je przykręcić. Speedline są tańsze ale często lubią pękać, robią się pęcherze i odłazi z nich lakier co paskudnie wygląda. jeśli chodzi o oszczędność na wadze to 21-22kg na sztuce, w naczepówce ze 2kg większa różnica. Jeśli brać pod uwagę zestaw naczepa+ciągnik to 300kg (razem z zapasem)
Użytkownicy przeglądający to forum: Amazon [Bot] i 36 gości
Nie możesz tworzyć nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów
Witaj. Na tej stronie używamy ciasteczek. Strona korzysta z plików
cookies w celu realizacji usług i zgodnie z §3
Polityki
prywatności. Zamknięcie tego komunikatu oznacza zgodę na
ich zapisywanie na Twoim komputerze. Możesz określić warunki
przechowywania lub dostępu do nich w Twojej przeglądarce.
Wyrażam zgodę