Cytuj:
nie przypomne sobie teraz dokladnie która kostka które piny ale wystarczył kawałek kabla ok 8 cm w celu zmostkowania dwóch kabli w skrzynce pod atrapa w okolicach pedału hamulca i prąd w zapalniczce trzymało,nie wyłaczało radia po wyjeciu kluczyków ze stacyjki, patent dostalismy od elektryka z serwisu volva w Opolu...
W zapalniczce na 12V prąd jest cały czas, ale w tej pod 24V tylko po zapłonie i w tym właśnie leży problem.
Cytuj:
Żałuję,że nie zrobiłem fotki przy montażu przetwornicy 24/240V 2000W.Zapytałem elektryka Volvo i on doradził mi podłączenie pod półką.Dokładnie odkręcamy 3 śruby mocujące plastik za pedałem gazu.Po odkręceniu widać śrubę wychodzącą z karoserii, tak na oko za półką/schowkiem pod radiem.Tam jest 24v bezpośrednio z akumulatora.
Wiem, wiem dokładnie o które miejsce Ci chodzi, tylko że jestem na tym aucie chwilowo więc nie mam potrzeby żeby ciągnąć nową instalację pod przetwornicę.